השנה שאחרי הקורונה - איך זה משפיע על הטרנדים אופנה 2023
top of page
  • תמונת הסופר/תAdmin

השנה שאחרי הקורונה - איך זה משפיע על הטרנדים אופנה 2023

עודכן: 17 במאי 2023



טרנדים אופנה 2023 - איך הולכת להראות השנה? למרות שהקורונה נגמרה מזמן, ההשפעה שלה עוד ניכרת בכל קולקציה שיוצאת. מה הם הפריטים שאנחנו הולכות לראות ברחוב, במשרד ובחוף, ואיך כל זה קשור לכוכבות האינסטגרם? בכתבה הזו תמצאו את כל מה שהולך להתחמם בזמן הקרוב.

להתלבש בסגר - אופנת הטרנינג

טרנדים אופנה 2023

כשמדברים על שינויים בעולם האופנה בשנים האחרונות, אי אפשר שלא להזכיר את תקופת הסגרים. לצד העובדה שרובנו התחלנו לטפס על הקירות מרוב שעמום, היה גם תענוג מפוקפק-משהו בלהעביר שבועות רצופים בפיג'מה.

איך הסגרים השפיעו על הטרנדים אופנה 2023?

זוכרות שבתחילת הסגר הראשון טרחנו להתאפר ולהתלבש לקראת כל פגישת זום, ואחרי כמה שבועות גם המנהלות הבכירות ביותר הופיעו על המסך בסווטשירט ותסרוקת מרושלת?

בעקבות הקורונה, הנוחות הפכה לסטנדרט ונכנסה עמוק לתוך המיינסטרים. בין הטרנדים 2023 אנחנו יכולות לראות הרבה טרנינגים, ג'ינסים, בגדי ספורט וגזרות נוחות ונעימות. נעלי עקב וחולצות מחוייטות הפכו לזיכרון מעורפל (ואולי טוב שכך).

אופנת בית

גם אחרי שהקורונה נגמרה, חלק מהחברות הגיעו למסקנה שלהחזיק משרד זה פשוט לא משתלם. לכן, הרבה אנשים ממשיכים לעבוד מהבית. העובדה הזו יצרה סוג חדש של טרנדים 2023: אופנת בית, כזו שהיא לא פיג'מה אבל גם לא בדיוק בגדים ליציאה.

להתלבש בריא - הכניסה של בגדי הספורט למיינסטרים

הטרנד של לבוש ספורטיבי נמצא בסביבה כבר הרבה שנים, אבל אין ספק שהקורונה הביאה אותו לשיא חדש. המגפה המסתורית שהשתלטה על העולם, בשילוב עם די הרבה זמן פנוי, הובילה לטירוף של פיטנס ולייף סטייל. מתוספי תזונה, ועד שיעורי יוגה אונליין, כל אחת מאיתנו מצאה דרך להשקיע בגוף.

נוסף על כך, סגירת הבריכות הביאה אנשים אל החופים. רבים התאהבו בשחייה בים הפתוח, והענף נשאר פופולרי גם עכשיו.

האם הטרנד הספורטיבי ממשיך גם בשנת 2023?

טרנדים אופנה 2023

האימון הפך לדבר ששומר על השפיות יותר מכל. גם בטרנדים 2023, הביקוש לבגדי ספורט שובר שיאים: טייטסים, חזיות, טופים, טרנינגים בגדי ים לשחייה וגלישה, וכל מה שאפשר ללבוש באימון. מותגי על כמו גוצ'י ולואי ויטון הוציאו קולקציות בהשראת הסגנון ספורטיבי, אשר משלבות בדים כמו טרנינג וניילון, שעד היום היה די נדיר לראות על מסלולי הדוגמנות.


מה הם הפריטים שהופכים לטרנדים 2023?

  • ג'קטים מחוייטים אוברסייז - ג'קטים מחוייטים בגזרה רפויה, שמגיעים עד הירך. לוק עסקי, מקצועי וסטייליסטי בלי לוותר על נוחות.

  • פרינטים - פריטים בהדפסי חיות, הדפסים פרחוניים, וגם הדפסים בהשראת טבע ונוף.

  • ג'ינס - סמל הנוחות הנצחי. בטרנדים באופנה 2023 נראה מכנסיים וחצאיות עם הרבה כיסים ותפרים.

  • בגדי ים רטרו - טרנד הרטרו כאן כדי להישאר, עם בגדי ים בגזרה גבוהה שמשדרים תחושה נינוחה וחלומית.

איפה קונים? המעבר מחנויות פיזיות לרכישה דרך הרשת

בעקבות הקורונה, האינטרנט משחק תפקיד מרכזי בטרנדים באופנה 2023. למרות שהחנויות נפתחו מזמן, הרבה אנשים עדיין מעדיפים לקנות דרך האינטרנט. חנויות רבות סגרו את הסניפים, ועברו למכור דרך האתר בלבד. באופן טבעי, השינוי בצורת הקנייה הובילה גם לשינוי במוצרים עצמם.

אינסטגרם, טיקטוק או מסלולי הדוגמנות - מי קובע את האופנה?

אם פעם האופנה הייתה מה שמוצג במגזינים ובכלי התקשורת הרשמיים, בשנת 2023 הטרנדים נקבעים הרבה פחות על ידי החברות עצמן והרבה יותר על ידי משפיעני רשת. לראשונה בהיסטוריה, את האופנה לא מובילות דוגמניות ושחקניות אלא נשים "רגילות", שמשתפות את חיי היומיום שלהן - עבודה, ילדים, זוגיות ועוד.


בשורה התחתונה - אנחנו כבר לא רוצות להתלבש כאילו אנחנו בקטלוג. המותגים הגדולים כבר הבינו שכדי לשכנע את הקהל, צריך לשדר נוחות וקלילות בלי להתפשר על הקלאס.


בגדי ים לשחייה וגלישה









24 צפיות0 תגובות
bottom of page