מדוע בגד ים זול יכול לעלות לך ביוקר | Silkyfit - בגדי ים לנשים
top of page
  • תמונת הסופר/תAdmin

מדוע בגד ים זול עלול לעלות לך ביוקר.

עודכן: 19 ביולי 2021

מדוע בגד ים זול עלול לעלות לך ביוקר? רכישה של בגד ים עבור עונת הקיץ היא אירוע אינטימי ואישי שכמעט כל אחת מאיתנו חווה, וכמעט כל שנה. לעיתים, נדמה לנו שמחירו של בגד ים אינו אטרקטיבי כפי שהוא יכול להיות. מסתבר, כך אנחנו חושבות לעצמנו, שמאפייני יוקר המחיה לא פסחו על ענף בגדי הים.


ממה נובע מחירו של הבגד ים?

אולם, כשמסתכלים על הדברים יותר לעומק מבינים כי מחיר זול של בגד ים מגיע בדרך כלל על חשבון איכות המוצר המתקבל. אם כך, ממה נובע מחירו של בגד הים של המותג שלנו? הנה התשובות:

עיצוב ייחודי



עיצוב הבד שהוא החלק הראשוני בעיצוב הקולקציה לכן בחרנו לעבוד עם מעצבת טקסטיל מנוסה העיצוב מתבצע על ידי מעצבת אשר מתמחה בטקסטיל שמציירת את הבד באופן כזה שהוא מקורי על העיצוב קיימת בלעדיות והוא ייחודי, למותג. נשים רבות מרגישות צורך לבחור בגד ים שמתאים לסגנון הייחודי שלה, מבלי לראות עוד נשים רבות אחרות עם ליין עיצובי זהה.

איכות המוצר

אנו עושים שימוש בבד איכותי שנבחר בקפידה. הבד עשוי מסיב שנקרא XtraLife אשר מייצר סטנדרט איכות גבוה. כל בגדי הים תפורים עם ביטנה איכותית,בטנה מלאה קידמי וגב, בגדי הים מרופדים מספקים תמיכה ראויה באיזור החזה.

הרוכסנים של בגדי הים שלנו הינם ברמת האיכות הגבוהה ביותר הקיימת בשוק, הם עמידים למים, ומיוצרים על ידי חברת YKK בתהלכי ייצור ובקרת איכות מוקפדים. איכות הרכיבים השונים מהם עשוי בגד הים משפיעה, כמובן, באופן ישיר על הבלאי של המוצרים, והיכולת לעשות שימוש בבגד הים גם בעונה שלאחר מכן.

בגד ים שלם אדום רוכסן קדמי סילקיפיט

הגנה מפני השמש

איכות הגנה מפני השמש היא מאפיין חשוב בכל הקשור לבחירת בגד הים שילווה אותך בעונה הקרובה. אנו מספקים בגדי ים עבים, אשר מספקים הגנה מפני השמש ועברו מבחני עמידות מחמירים (UPF50).


בסופו של יום, לצד שיקולים כמו אסתטיקה וסגנון, לא פחות חשוב יהיה שבגד הים יספק לך את ההגנה הראויה בעת שהייה בשמש. כשאת מכוסה יש צורך למרוח קרם הגנה רק באזורים שנשארו חשופים.

ייצור בכמויות קטנות

במדינה קטנה כמו ישראל, התקשרות מול ספקים גדולים לצורך ייצור המוני של בגדי ים אינה רלוונטית. התקשרות מול ספק בוטיק, אשר מייצר מוצרים ייעודיים ואיכותים יש, בדרך כלל תו מחיר.

ספק בוטיק המייצר בכמויות קטנות הוא בהכרח ספק יקר יותר.

זאת הסיבה שתהליך ייצור כזה, בסופו של דבר, משתקף במחיר בגד הים לצרכן.

לסיכום

רגע לפני שאת נפנית לחפש עבורך בגד ים זול, נסי להבין מהו המחיר שתשלמי בפועל על ההוזלה במחיר. הסיבות לכך שמחירם של בגדי ים איכותיים אינו זול במיוחד מתייחסות, בין היתר, לאיכות הרכיבים השונים בבגד הים, כמו הבד, התפירה, הרוכסנים ועוד, אפשרות לייצר ולייבא כמות קטנה יחסית של בגדי ים בהתאם לביקוש במדינה קטנה כמו ישראל, לאיכות ההגנה שמספק בגד הים מפני השמש, וכן לעיצוב הייחודי והאישי של בגד הים.



bottom of page