בגדי ים לספורט שמבינים נשים | SilkyFit
top of page
  • תמונת הסופר/תAdmin

כמה תמיכה הוא מעניק לך? בגדי ים לספורט שמבינים נשים

עודכן: 19 במאי 2021

ספורט ימי, שחייה, סאפ וגלישה – בשנים האחרונות כולם מצטרפים לפעילות הגופנית הזו, אולי בגלל שהיא פוטוגנית במיוחד. אבל עם כמה שהגוף שלנו נהנה מספורט ימי – אנחנו חייבים לדאוג לשמור עליו. בגדי ים לספורט באים באינספור צבעים וצורות והגיע הזמן שנדע אחת ולתמיד – מי מהם באמת תומך בנו?


ספורט ימי - טרנד בעלייה

לפני עשור אף אחד לא יכל לצפות מה תהיה ההשפעה של המדיה החברתית על החיים שלנו. בעיקר עכשיו, בעידן של ריחוק חברתי, הפלטפורמות האלה לא רק משמשות אותנו ביומיום אלא משפיעות ממש על איך שאנחנו תופסים את העולם מסביבנו.

אנחנו נאכל את המתכונים שימליצו לנו עליהם, אנחנו נצפה בסדרות ובסרטים שכולם מדברים עליהם ואנחנו נפנה לפלטפורמות האלה גם כשמדובר בבחירת הפעילות הגופנית שלנו. והעלייה בשנים האחרונות בעניין בספורט ימי? חד משמעית נובעת משם.



בגד ים ספורטיבי שחור, חזיית ספורט


נפלאות המדיה החברתית

במדיה חברתית כמו במדיה חברתית, מה שיותר יפה יותר נכון והמזל שלנו הוא שתמונות על החוף הם נכסי צאן ברזל של תרבות הסושיאל. כך יצא במקרה שהאינטרנט צדק הפעם, מה שיפה באמת נכון, והטרנד שסוחף את עולם הפעילות הגופנית הוא ספורט ימי. אנחנו סך הכל שמחים שהמדיה החברתית מביאה לחופינו מבקרים חדשים וחדשות שמתחילות לעסוק בספורט, אבל הבעיה מתחילה כשגם בבחירת הציוד הפוטוגניות חשובה מהפונקציונאליות.

נשים מכל הגילים והגדלים לובשות בגדי ים ונכנסות למים, אבל מעטות מהן לובשות את בגד הים הנכון להן. בסופו של דבר ספורט ימי הוא ספורט לכל דבר, וככזה הוא מפעיל את הגוף, מניע ומעצב אותו. כדי לאפשר לגוף להיבנות בצורה נכונה ובריאה אתן חייבות תמיכה מלאה.


ישנם המוני בגדי ים לנשים בשוק שמספקים תמיכה מינימאלית, מפעילים לחץ מיותר על הגב ומגבילים תנועה, אבל יש גם דגמים נפלאים – צריך רק לדעת איפה להסתכל. בגדי ים לנשים הן פריטי אופנה, אבל הן גם אביזרי ספורט והגיע הזמן שתבחרו אחד שלא רק יראה טוב, אלא גם יעשה לך טוב. ככה תדעי מה לחפש:

בגדי ים לספורט - אל תשכחו מתיחות


תמיכה נכונה תמיד מתחילה בחופש התנועה שלך. באימון שחייה אנחנו מפעילים כמעט את כל השרירים בגוף, ולכן כשמדובר בבגד הים שלך חשוב שתוכלי לנוע איתו בחופשיות ובצורה נכונה ובריאה. כשבבגדי הים לנשים אין תמיכה נכונה, אם תרשו לנו לצטט את ניוטון, כל תנועה שלנו נענית בתנועה שווה ונגדית של החזה שלנו.


התוצאה היא בגד ים שלא רק מגביל את התנועתיות שלנו אלא גם מוסיף התנגדות, כי בגד ים לא צמוד מייצר גרר מים. החדשות הטובות הן שלפעמים מספיק רק להסתכל על סוג הבד וסוג הבטנות שהוא מגיע, או לא מגיע, איתן כדי למצוא את התמיכה שלכן.



כתפיות איכותיות לבגד ים ביקיני ספורטיבי


בגדי ספורט נמתחים

בדים נמתחים, כמו לייקרה לדוגמה, עושים את העבודה ברוב המקרים, אבל הם זקוקים לכוח משלים בעצמם. את זה ניתן להשיג באמצעות תמיכה של שכבות בטנה פנימית לאיזור החזה שמצמידות אותו לגוף, קצת כמו שחזיית ספורט עושה, כדי להוריד התנגדות ולהגדיל את חופש התנועה.


בחירת הבד הנכון ורכישת בגד ים עם בטנה תומכת הם חשובים במיוחד כשמדובר בבגד ים לנערות, שזקוקות לתמיכה הזו יותר מכולן בגיל של התפתחות מבנה הגוף והשרירים, משום שהאלסטיות של הבד מאפשרת ביטחון מלא בבגד, גם בתוך תהליך של שינויים פיזיים.

בכל מקרה, אנחנו התקדמנו המון מאז הלייקרה ובד הסטרץ׳, ועכשיו אתן יכולות למצוא בגדי ים לספורט מבדים איכותיים שנשמרים לאורך זמן ומספקים את המענה הנכון לצרכים שלכן. בדים כמו XtraLife Lycra סוללים את הדרך לעולם שלם של בגדי ים מחטבים ותומכים, כמו בגד הים הזה, ושומרים על האיכות בלי להתפשר על הנראות!

ברזלים וגזרות – מרכיבים בגד ים לנשים

לא משנה לאיזה אימון תלכי, על היבשה בים ואפילו באקרו-יוגה אוורירית, תמיד תתחילי באותה הצורה – מתיחות. בצורה הזאת אנחנו מכינים את הגוף לפעילות ואנחנו מרחיבים בהדרגתיות את מנעד התנועתיות שלו. בתוך כל זה, מוזר לחשוב שכדי שאימון יעבור בצורה הטובה ביותר בעבורך צריך דווקא קצת נוקשות – מוזר, אבל נכון!

חזיות ברזלים הן מוצר מוכר וכולנו השתמשנו בהן לפחות בשלב מסוים בחיינו. הברזלים נתפרים ומספקים מסגרת תמיכה יציבה הרבה יותר בעבור נשים שבאמת זקוקות לה, אז למה שלא ניקח את אותם הברזלים גם לבגדי הים שלנו? בגדי ים לנשים הכוללים מבנה תמיכה שכזה מיועדים בעיקר לנשים בעלות חזה גדול והם מסייעים בהפחתת הלחץ מהגב התחתון ובכנות – עוזרים לתחושת הביטחון כשלובשים אותם.

אבל לא הכל מסתכם רק בבד או בתפירה – זה גם בגזרה! בגדי ים לנשים ובגדי ים לנערות מגיעים במגוון גזרות וקשירות, מרצועות דקות ועד לסטרפלס, ממחשוף עמוק ועד לחולצת גלישה, ובעיקר כשמדובר בחזה גדול, הגזרה יכולה לתת תמיכה או לגרוע ממנה לחלוטין. מה הגזרה המומלצת לתמיכה בחזה גדול? בגדי ים עם צווארון שלם שמקיף את הצוואר והעורף נשענים גם על הכתפיים והעורף כשמדובר בפיזור התמיכה בגוף והעומס על הגב..



טופ חזיית ספורט לבגד ים ביקיני שחור

אז על מה להסתכל כשקונים בגדי ים לספורט?


בשורה התחתונה חשוב לזכור שלושה גורמים מרכזיים: מבנה, גזרה ובד. ככל שניתן לבצע יותר התאמות אישיות בבגד הים, כמו כוונון של אורך הרצועות, כך ניתן להיות יותר רגועות שתוכלו למצוא את ההתאמה המושלמת בשבילכן. אבל לפני הכל – חשוב להסתכל קודם על הגוף שלכן. אל תתביישו למדוד, לבדוק ולהרגיש את בגד הים בעצמכן לפני שאתן רוכשות אותו כדי להרגיש את מידת התמיכה שהוא מספק לכן.

מחפשת תמיכה רצינית לחזה שלך ואוהבת מחשוף אחר? רצועות עבות יכולות לעבוד מצויין בשבילך. האלסטיות של הרצועה והעובי שלה מעודדים פיזור נכון יותר של המשקל ומצידות את הבד לגוף כך שלא יווצר גרר ובדגמים מסויימים תוכלי אפילו למצוא רצועה נוספת בגב לכיסוי מלא של כל הצרכים שלך כמו הדגם שלנו כאן. הרצועה הזו מספקת תמיכה נוספת במרכז הגב, מפזרת את המשקל, מצמידה את החזה לגוף ונותנת מענה מקיף הרבה יותר לצרכים שלך.

שוק בגדי הים הוא שוק עצום ותעשיית האופנה ממשיכה להזרים לנו עוד טרנדים לתוכו שרק מרחיבים את ההיצע ומבלבלים אותנו עוד יותר. עכשיו, כשאתן יכולות לנווט את הדרך שלכן בין כל הגזרות והדגמים, תוכלו למצוא הרבה יותר בקלות את בגד הים שלא רק יתמוך בכן, אלא גם יראה בדיוק כפי שאתן רוצות ויחמיא למבנה הגוף שלכן. זה הזמן ללכת ולמצוא את בגד הים החדש שלכן, כדי שכשתקפצו למים תוכלו לעשות את זה עם ראש שקט.

65 צפיות0 תגובות
bottom of page